01 július 2016

Rólam és a terveimröl...


  A saját ruhatár készítés ötlete már nagyon rég megfogalmazodott a fejemben,  de csak 2014.-töl kezdett igazán érdekelni a téma ,amikor is rájöttem,hogy sok felesleges ruhát örzök a szekrényemben,amik nem is igazán a személyiségemet tükrözték,hanem éppen divat volt ,és eddig csak a helyet foglalták. 
 
 Így összeállítottam egy listát arról, hogy milyen színeket,anyagokat,mintázatot szeretek és hordok,hordanék szívesen.
Aztán a szekrényemben tettem” egy kis rendet.”Sokmindennek bucsút intettem, és eléggé leredukáltam a szekrényem tartalmát.Csak a farmerok,a kötött pulcsik ,és a színekben,fazonban az igazán hozzám illö darabokat tartottam meg,amiknek még van esélyük a készülö ruhatárban szerepelni.:)
Célom többek között,hogy a ruhákat mindig tudjam egymással variálni.
 

 Szóval.Az iskolában annak idején tanultam ugyan snitt készítést, de gyakorlat híján a kivitelezéshez  szükségem van némi segítségre. A készülö ruhákhoz a Burda újságokat használom, amiket már régóta gyüjtögetek, és lelkesen karikázom a kedvenc darabokat. 
 Persze nem maradhat el a saját snitt készítése és a ruhák diszítése sem. Mindezekhez  folyamatosan bövítem a tudásom és mutatom be nektek.Ha sikerül, néha Tutorial formájában. 

Ha érdekelnek egyedi táskák, saját készítésü ruhák és öltözködési tanácsok, akkor  ez a blog  tetszeni fog neked ! :)


 Köszönöm elöre is ha a bejegyzéseknél kicsit beszélgetünk egymással.Tehát várom a kommenteket :)

Jó szórakozást!
XO_H3ni

 


Egy  kis segítség az oldalsó sáv használatához:

-OUTFITS- ruhatár készítés címszó alatt lehet megtalálni a ruhákat amiket varrok. Ezek szétszedve, évszakokra bontva is megtekintehök.
-Az anyagok, amikkel dolgozom szintén az oldalsó sávban anyagok-Stoffe címszó alatt érhetöek el.
-A régebbi munkáimat, dátum szerint felsorakoztatva, a visszatekintök között találjátok .
-az aktuális év külön ki lesz mindig emelve (mint pl. 2016)
-ahol a Burda szó szerepel, ott azok a ruhák találhatók ,amiknek a snittjét az ujságból vettem.
-ahol a Saját tervezésü szerepel ,ott a snittet én készítettem hozzá.
-a Rólam elnevezés alatt található bejegyzéseknél, képekböl összeállított montázst találtok rövid kis címszókkal alatta .
-a Tutorial ,vagyis oktatás címszó alatt, leírásokkal vagy képekkel illusztrálva ,néhány általam készült darab munkamenete található.

  

  


sztárokról "koppintva "

Mégtöbb kép az instagram-on: heniburger várlak szeretettel.